Alla inlägg under februari 2012

Av Therese Petterson - 25 februari 2012 19:06

Hej på er, Tessi här! Igår var det disco borta vid fotbollsplanen. Det var ur trist och mycke bråk. Iaf så har våran klass planerat att åka till Skarasommarland . Så för att få in pengar ska vi ha ett dico för F-2 i bergum skola. Det kommer ju självklart va med vuxna och hjälpa till, men det är mest vi i klassen som fixar allt.

Om ni har nåt tips om hur man gör ett bra disco så kommentera gjärna på bloggen eller skriv på facebook. Jag heter Therese Sötnos och emi heter Emilia Sötnos.

hejdå små sötisar  

Av Therese Petterson - 10 februari 2012 10:03

Hej!, Emi här! Jag och Tessi kanske ska på bio, på måndag!  (eftersom det är sportlov!  ) Men nu stläller vi frågan till er!: Vad ska man se på? Kom på så många förslag som möjligt!!!!

Kram: EmiandTessi!  

Av Therese Petterson - 10 februari 2012 06:54

Hej små bloggare, Tessi här!Som ni vet är jag och Emi sjuka, men vi håller ut :-) . Iaf ska jag till doktorn idag för att kolla i halsen typ. Hoppas allt går bra <3 .För övrigt: SPORTLOV SNART!!! Hurra, hurra, hurra!!! Längtar så, en hel vecka med vänner,pojkvännen ( tänkte säga familjen, men vem vill va med de?) och massa kul!Ses snart små sötisar

Av Therese Petterson - 9 februari 2012 08:34

Emi här, Idag så ska man ju såklart vara sjuk igen!!!! Såååååååå tråkigt! Men då kan vi ju tillbringa lite tid med er!  På fredag den 10 ( alltså imon) ska jag ha lite fredags myss med Julia! ( Våran gammla klass kompis)

På alla hjärtans dag ska Therese vara med sin kille Alex!!! De är så söta ihop! Stakars Alex! Han skulle inte klara sig utan Therese!   Själv är jag singel!!! Men är kär i typ två killar! OMG!!! Vet inte vem jag ska välja!  

Men aja!, tiden kommer!  Hoppas ni har det bra!

Kram: Emi and Tessi

Av Therese Petterson - 8 februari 2012 14:28

 Hej, Emi här! Jag och tessi har fult upp! Men vi glömmer såklart inte er, sötisar! Men en sak är att vi ligger hemma och är förkylda! Tessi va tvungen att gå hem från skolan idag! Stackarn......! Men jag mådde redan dåligt igår och igår natt!

Jag kanske ska bytta skola! Men kommer absolut att ha tid med mina kompisar och så!!! Hoppas ni har det bra, hej då sötisar!

Av Therese Petterson - 2 februari 2012 07:58

Hej! Ledsen att vi aldrig skriver typ, men vi har fullt upp med massa andra saker.  (dricker inte)

Iaf igår var tessi och jag på kören. Vi sjung massa låtar om gud och jesus blablabla.

Tessis pojkvän filmade och det blev rätt pinigt!

Idag väntar trist skola och massa annat  

Ses små sötisar  

Presentation

Välkommen till våran bloggvärld!

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards