Alla inlägg under april 2012

Av Therese Petterson - 29 april 2012 11:22

Hello, emi här! Förra fredagen hade vi disco för de små! Det va kul, men lite jobbigt att städa bort all skit från discot. Vi fick ihop 1860kr typ.

I fredags fyllde Tessi år! 12 år, Grattis i efterskott!! <3 Hon fick en rosa kamra, 10 par örhängen, eltandborste, pengar och ett present kort på 300kr.

Igår va jag med Alicia, liam och Alex. Hennes kusiner. Vi åt glass och gick på kina resturang. Vi hade skit kul!!!! Nu sitter jag med Tessi och ser på tv. Hoppas ni har det bra! Hejdå sötisar!


P.s Vi lägger ut bilderna från discot nu.



Av Therese Petterson - 25 april 2012 14:28

Hej, Tessi här! Ledsen att vi inte har skrivit på ett tag, vi har inte inte haft tillgång till internet. Men just nu är jag hemma hos söta Jossan!   

Jag och Emi ska snart börja på en film som heter Vilse.   Självklart kommer ni få se den först! Och ledsen att vi inte skickat in bilderna från Allum. Det är för att Emis kamera har försvunnit.   

Allt är bra med oss och vår lärare har kommit tillbaka.     

Ses små sötisar! 

P.S Det är inte jag som skriver, det är jossan för jag är för lat och jag äter hennes godis.     D.S. 

Av Therese Petterson - 16 april 2012 19:07

Hellow emi här!! Idag har det varit en bra dag i skolan, fasst vi lärde oss inte så mycket idag, vilket vi inte har gjort på typ 1månad, eftersom att våran fröken har skadat handen och hon ska tydligen vara borta tills maj! Så då har vi såklart en vikarie! Men asså det är inte bra för våra studier att vi hela tiden ska byta " lärare" eller vad man ska säga! Men imorgon händer det väll inte speciellt mycket. Vi ska till Riaverket, eller vad det heter, sen ska jag på dans med min kompis Alicia. Och sedan lite senare ska jag och tessi på gittar!

På onsdag händer det inte häller så mycket, vi får besök av en annan skola som ska välja språk i sexan. Hoppas det blir kul! På torsadg vet jag inte vad som händer! Men på fredag ska vi har disco för 0-2, det ska bli så jäkla kul! Ursäkta språket! :) Men hoppas att ni mår bra, för det gör vi!

Syns snart sötisar!  

Av Therese Petterson - 13 april 2012 10:02

Hello, emi här! Det va en underbar dag igår!  Det hände ganska rolig saker! När vi typ gick in en en hår butik så pep det!  De kollade om det va något i påsarna ( vi va på hm innan) Men det va inget som låg i påsarna. Sen gick vi typ in i tre butiker till men då pep det igen! Sen så gick vi in i esprit ( till damer) för att se om larmet förtfarande pep när vi gick in i någon butik, det gjorde det! Så vi testade lite, och det visade sig vara min plånbok, som jag hade köpt för 1 år se, den hade tydligen ett larm kvar i sig?!! Men sedan när vi skulle hem, så hände det något fel på bussen, den börja typ stana ibland! Jag vet inte om Tessi fick det, men jag fick typ panik!


Aja, idag är det fredag den 13:de, och det har inte hänt oss något, hoppas ni mår bra!


Hej då små sötisa!  

Av Therese Petterson - 12 april 2012 08:07

Hej tessi här. Idag ska vi ju som vi har tjöttat om till Allum :). Emi kommer till mig kl 9 sen halv 10 är vi på väg till Partille, men orkar inte berätta alla busstider och sånt. Vi kommer såklart ta bilder till er sötisar :-*.

Jag har inte mycket att skriva nu. Jag har ätit lite yoghurt med juice (inte i yoghurten då) . Sen har haft ett eget litet dansparty med mina favvolåtar :)

Så inte mer att säga så ses sötisar!  


P.S hoppas vi ser några snyggingar D.S


P.S2 Såklart så är ju Nicko min snygging men ändå :) D.S

Av Therese Petterson - 12 april 2012 08:07

Hej tessi här. Idag ska vi ju som vi har tjöttat om till Allum :). Emi kommer till mig kl 9 sen halv 10 är vi på väg till Partille, men orkar inte berätta alla busstider och sånt. Vi kommer såklart ta bilder till er sötisar :-*.

Jag har inte mycket att skriva nu. Jag har ätit lite yoghurt med juice (inte i yoghurten då) . Sen har haft ett eget litet dansparty med mina favvolåtar :)

Så inte mer att säga så ses sötisar!  


P.S hoppas vi ser några snyggingar D.S


P.S2 Såklart så är ju Nicko min snygging men ändå :) D.S

Av Therese Petterson - 12 april 2012 08:07

Hej tessi här. Idag ska vi ju som vi har tjöttat om till Allum :). Emi kommer till mig kl 9 sen halv 10 är vi på väg till Partille, men orkar inte berätta alla busstider och sånt. Vi kommer såklart ta bilder till er sötisar :-*.

Jag har inte mycket att skriva nu. Jag har ätit lite yoghurt med juice (inte i yoghurten då) . Sen har haft ett eget litet dansparty med mina favvolåtar :)

Så inte mer att säga så ses sötisar!  


P.S hoppas vi ser några snyggingar D.S


P.S2 Såklart så är ju Nicko min snygging men ändå :) D.S

Av Therese Petterson - 11 april 2012 08:53

Hej tessi här. Idag ska jag och emi vara med varann och fortsätta skriva på våran låt. Ni kommer få höra den när den är klar. Imon ska ju vi shoppa och det har blivit lite tjötigt om det så jag tänkte skriva om nåt annat.

Jag träffa en trevlig kille på habbo som jag efter ett tag bytte fb med och vi gillar verkligen varandra. Vi har t.o.m talat i telefon med varandra. Mina vänner säger att typ kan vara våldtäksman och det var en tjej som skicka till mig att hon typ var rädd om mig och sånt. Jag vet inte vem det var för jag har ju en mobil från senåldern just nu för min gick ju sönder :(

Jag ska iaf träffa han på fredag här i Olofstorp så vi får se hur det blir :)

Ses små sötisar!  


P.S han är jätte söt D.S

Presentation

Välkommen till våran bloggvärld!

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards