Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Therese Petterson - 26 mars 2012 16:15

Hej Tessi här och AJ!! Jag ska berätta allt. Idag innan slöjden så retade några killar i klassen emi så hon jagade dem. Jag höll på och löjla mig som vanligt och då kommer Oskar och snavar över mitt ben. Han blir as arg och puttar in mig i handfaten. Han slår mig och jag försöker komma loss genom att sparka och trycka. Sen kastar han in mig i väggen, men till slut drar några tjejer bort mig.

Jag grät mycket och skrek massa elaka saker efter honom. Nu sitter jag här med en ond arm och ett ont ben  .

Imon är det studiedag och då ska jag fixa pass för jag ska till Turkiet i slutet av maj!!! Hoppas att jag blir lite brun och viktiast av allt, hoppas det finns snyggingar   

Ses små sötisar

Av Therese Petterson - 26 mars 2012 16:15

Hej Tessi här och AJ!! Jag ska berätta allt. Idag innan slöjden så retade några killar i klassen emi så hon jagade dem. Jag höll på och löjla mig som vanligt och då kommer Oskar och snavar över mitt ben. Han blir as arg och puttar in mig i handfaten. Han slår mig och jag försöker komma loss genom att sparka och trycka. Sen kastar han in mig i väggen, men till slut drar några tjejer bort mig.

Jag grät mycket och skrek massa elaka saker efter honom. Nu sitter jag här med en ond arm och ett ont ben  .

Imon är det studiedag och då ska jag fixa pass för jag ska till Turkiet i slutet av maj!!! Hoppas att jag blir lite brun och viktiast av allt, hoppas det finns snyggingar   

Ses små sötisar

Presentation

Välkommen till våran bloggvärld!

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards