Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Therese Petterson - 2 maj 2012 07:40

Hej tessi här. Idag är det onsdag och idag öppnas ett litet kafe utanför våran skola, som jag och kanske emi ska gå till. Jag tar med mig kameran så att ni får se hur det ser ut här. Apropå bilder här kommer bilder på min och emilias ryggar :)        

            emilias                              emilias                               min                         och      min :)

Visst är de fina 

jag berättar lite mer om vad som händer senare på fredag :)


Ses små sötisar 


Av Therese Petterson - 2 maj 2012 07:40

Hej tessi här. Idag är det onsdag och idag öppnas ett litet kafe utanför våran skola, som jag och kanske emi ska gå till. Jag tar med mig kameran så att ni får se hur det ser ut här. Apropå bilder här kommer bilder på min och emilias ryggar :)        

            emilias                              emilias                               min                         och      min :)

Visst är de fina 

jag berättar lite mer om vad som händer senare på fredag :)


Ses små sötisar 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till våran bloggvärld!

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards